REKLAMA
REKLAMA

E.Leclerc z nową kampanią reklamową - bohaterem typowa polska rodzina

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 9 marca 2016 18:21

Z początkiem marca wystartowała kampania telewizyjna E.Leclerc, której spoty można oglądać w telewizji publicznej. W całej tegorocznej kampanii sieć konsekwentnie wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”.

REKLAMA

Oprócz spotów telewizyjnych, kampania pojawi się w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.

Po sukcesie zeszłorocznej kampanii, kiedy E.Leclerc po raz pierwszy wykorzystał telewizję, jako narzędzie komunikacji, podjęto decyzję o stałej obecności w tym medium w 2016 roku.

- Kampanię „Wiem, że kupuję najtaniej” otwiera spot, w którym zaskoczony bogato nakrytym stołem mąż pyta o powód, dla którego znalazło się na nim tyle frykasów, a żona odpowiada z uśmiechem, że oto obchodzą Dni Francuskie. W tej krótkiej rozmowie zawiera się prosty przekaz mówiący, że aby świętować, ciesząc oko i podniebienie pysznym, wykwintnym i różnorodnym jedzeniem znad Sekwany, nie trzeba zbyt dużego wysiłku ani dalekich podróży, ponieważ produkty, które przez wielu uważane za luksusowe, można kupić w wyjątkowych cenach w sklepach E.Leclerc. Bohaterami kolejnych odsłon, kampanii reklamowej będą członkowie typowej polskiej rodziny, czyli klienci sklepów E.Leclerc. Każdy z nich, bez względu na wiek, zainteresowania czy upodobania, znajdzie w ofercie coś szczególnego dla siebie - komunikuje sieć.

Minimalistyczna forma spotów oraz proste komunikaty, czynią przekaz kampanii uniwersalnym, zrozumiałym dla każdego, niezależnie od jakichkolwiek uwarunkowań socjo-demograficznych, a zatem zarówno dla stałych, jak i potencjalnych klientów E.Leclerc.

Za kreację reklamy telewizyjnej i radiowej odpowiada Agencja reklamowa EM&A, która najdłużej współpracuje z E.Leclerc Polska. Realizacją kampanii w mediach społecznościowych zajmuje się Agencja Social Art, zaś działania public relations prowadzi Task Force Consulting Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA