REKLAMA
REKLAMA

E-sklep Tchibo korzysta z narzędzia do zarządzania plikami produktowymi

Autor: dlahandlu.pl 27 czerwca 2016 11:13

Feedink, narzędzie do tworzenia i zarządzania plikami produktowymi zostało wdrożone w węgierskim i tureckim e-sklepie Tchibo.

REKLAMA

Narzędzie, z którego korzysta Tchibo umożliwia importowanie źródła danych, automatyczne mapowanie produktów, zarządzanie partnerami, z którymi współpracuje i dopasowywanie parametrów plików pod konkretnego partnera, a także monitorowanie statystyk produktowych.

Dzięki możliwościom platformy wdrożony został dedykowany web crawling dopasowany do strony internetowej, dzięki czemu wszelkie dane potrzebne do stworzenia bazy mogły być pobierane w zależności od zapotrzebowania.

Stworzone feedy są wykorzystywane głównie przy Google PLA, w reklamach dynamicznych na Facebooku, u wydawców remarketingowych, w porównywarkach cen czy sieciach afiliacyjnych.

Jedną z funkcji plików produktowych Feedink, z której korzysta Tchibo jest zmiana wielkości obrazów w pliku produktowym dla Facebooka przy jednoczesnym zachowaniu oryginalnych proporcji. Dzięki temu tak ważna część reklamy jak zdjęcie produktowe jest poprawnie wyświetlana. Ponadto Tchibo korzysta również z nowej funkcjonalności Feedink pozwalającej na dynamiczne przekazywanie parametrów oraz personalizację layoutu w reklamach dynamicznych na Facebooku:

Tchibo dzięki wykorzystaniu narzędzia oferowanego przez Feedink zyskało możliwość zaistnienia w najbardziej efektywnych kanałach dzięki wykorzystaniu pliku produktowego. Z dni do godzin czy nawet minut skrócony został czas obsługi potrzebny na zarządzanie istniejącym plikiem i tworzenie nowych plików, a dział IT nie jest angażowany.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA