E-sklepy coraz częściej zamawiają systemy rekomendacji

Autor: dlahandlu.pl 20 stycznia 2011 12:53

Znajomość potrzeb i motywacji klientów jest jednym z najważniejszych czynników generujących sukces e-sklepów, a tworzenie długotrwałych relacji sprzedawca generuje zwiększone zyski.

Nowym rozwiązaniem są inteligentne systemy personalizowanej rekomendacji, które na podstawie clickstreamów - gromadzonych danych o zachowaniach użytkownika na stronie sklepu - automatycznie proponują odpowiednie produkty, konkretnym użytkownikom. Z kolei system Quartic automatycznie analizuje zachowania użytkownika, na podstawie których identyfikowane są jego potrzeby, a następnie na witrynie sklepu prezentuje produkty, które mogą spełnić jego oczekiwania.

Technologie internetowe, dają możliwość identyfikacji każdego użytkownika platformy sprzedażowej. Dzięki analizie jego zachowań na stronie, sklep może identyfikować jego potrzeby i odpowiedzieć dopasowaną ofertą. Zmiany rynkowe wywołane przez progres technologiczny doprowadziły do sytuacji, gdzie kluczowym elementem marketingowym jest lepsze poznanie i zrozumienie potrzeb klienta, które należy szybko i precyzyjnie zaspokoić, co zaowocuje satysfakcją i lojalnością konsumenta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane