E-sklepy za krytyczne komentarze publikowane w sieci płacą utratą klientów

Autor: Puls Biznesu 17 grudnia 2014 09:15

Ponad 36 proc. konsumentów przyznaje, że gdy nie jest zadowolona z usług e-sklepu wystawia mu w internecie negatywną opinię i odradza tam zakupy - wynika z badania serwisu Opineo.pl, przytaczanego przez Puls Biznesu.

Jak informuje Puks Biznesu takie komentarze w sieci zwykle są nasycone emocjami i bardziej niż same słowa przemawiają do wyobraźni internautów, a to już prosta droga do utraty klientów i spadku liczby transakcji.

Według badania Opineo.pl aż 3/4 konsumentów pod wpływem negatywnych opinii zrezygnowało z zakupów w e-sklepie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane