easyPack: Zalando należy do najodważniejszych graczy e-commerce’owych na świecie

Autor: pr 23 listopada 2015 11:04

Sprzedaż Zalando w trzecim kwartale 2015 wzrosła o 42,2%, a w pierwszych 9 miesiącach roku wzrosła o 34,9%. Wartość sprzedaży wyniosła 713,1 mln euro. Wzrost sprzedaży w dużej mierze wynika z dynamicznie rosnącego udziału kanału mobile sklepu oraz szybkiego rozwoju w Europie Centralnej.

Konsumenci odwiedzający Zalando za pomocą urządzeń przenośnych stanowili aż 56% systematycznie rosnącej liczby użytkowników w pierwszych 9 miesiącach tego roku. Zalando pozyskuje nowych klientów na 15 europejskich rynkach. Najsilniejszy wzrost jest odnotowywany w Niemczech, Austrii i Szwajcarii – są to dojrzałe rynki z bardzo dobrze rozwiniętą transgraniczną sprzedażą online.

- Zalando – obok takich gigantów jak Alibaba, Ebay czy Amazon – należy do najodważniejszych graczy e-commerce’owych na świecie. Wprowadza wiele nowatorskich rozwiązań, które później są uznawane za standard w branży i kopiowane przez konkurentów. Warto wskazać tu chociażby zaoferowanie darmowego zwrotu produktów, które Zalando uczyniło swoim znakiem rozpoznawczym. Na przykładzie niemieckiego e-sklepu widać, że te firmy, które potrafią przekuć swoją innowacyjność w konkretne działania biznesowe i sprostać oczekiwaniom konsumentów, będą budować ogromną przewagę nad pozostałymi graczami. Do podobnych innowacji należy usługa paczkomatowa – ci, którzy wątpią, że jest ona hitem i ma przed sobą wiele lat sukcesów, mogą być zaskoczeni - mówi Aster Papazyan, dyrektor zarządzający w easyPack, właściciela sieci paczkomatów pod marką InPost w Polsce i na świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane