REKLAMA
REKLAMA

EEC 2015: Budowanie brandu w nowym pokoleniu klientów trwa dłużej

Autor: dlahandlu.pl 22 kwietnia 2015 12:44

EEC 2015: Budowanie brandu w nowym pokoleniu klientów trwa dłużej Na zdj. uczestnicy debaty, fot. PTWP

- Dawniej klient był związany z brandem, dziś coraz trudniej znaleźć konsumentów przywiązanych do marki. Znakiem czasu jest, że poprzez social media łatwo zniszczyć pozycję rynkową - zmieniło się więc podejście do kreowania wizerunku firm i produktów. Ta ogromna zmiana dokonała się na przestrzeni kilku ostatnich lat, a strategie działania w nowych warunkach będą dopiero opracowywane - mówił Piotr Łuba, partner zarządzający, dział doradztwa biznesowego, PwC podczas debaty "Nowy klient, nowy konsument" na Europejskim Kongresie Gospodarczym 2015 w Katowicach.

REKLAMA

- Młode pokolenie myśli inaczej: to cechy, a nie sama marka, przekonują do zakupu produktu. Z pokoleniem Y trzeba się komunikować poprzez nowoczesne technologie, dostosować się do nowych konsumentów. Musimy ich dobrze poznać, przedstawić im spersonalizowaną ofertę. Mamy już ku temu odpowiednie narzędzia - mówił Piotr Łuba.

Zdaniem Piotra Kicińskiego, wiceprezesa zarządu Cinkciarz.pl, budowanie brandu w nowym pokoleniu trwa dłużej. -  Nowy klient ma dziś deficyt uwagi i przesyt informacji. Codziennie podejmuje zbyt dużo decyzji i często jest w tym zagubiony. Wybór jest zbyt duży, a to nie sprzyja zakupowi. Do klienta nowej ery trzeba trafić, poznać go. Zwróćmy uwagę, jak wydłużyły się budżety reklamowe. Firmy potrzebują więcej czasu, by dotrzeć do targetu. Gdy im się to uda, jestem przekonany, że siła brandu nie będzie mniejsza - uważa Piotr Kiciński.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA