PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Eholiday pokazuje nowe logo i plany biznesowe

Autor: dlahandlu.pl 1 czerwca 2017 11:23

Grupa eholiday.pl wprowadza nową identyfikacje wizualną serwisu turystyczno-noclegowego eholiday. Autorem rebrandingu jest agencja brandingowa Studio Ikar, która pracowała m.in. dla takich marek jak Żubr, Muszynianka, Krakus, Melle czy Namysłów. Nowe logo to połączenie trzech elementów kluczowych dla filozofii biznesowej spółki: e-commerce, accommodation, satisfaction.

Nowy znak został znacznie uproszczony w stosunku do poprzedniego, zmieniona też została kolorystyka na lżejszą i bardziej stonowaną. Interfejs strony i poszczególne jej elementy zostały znacznie uproszczone.
Mariusz Wojciechowski, prezes zarządu Grupy eholiday.pl powiedział: ”Nasze nowe logo składa się z dobrze znanej i rozpoznawanej nazwy eholiday.pl oraz ikony, tzw. sygnetu. Ikona jest stylizowaną, małą literą „e” wpisaną w koło. Centralny otwór wywołuje skojarzenie z domem, z „dobrym noclegiem”, do którego prowadzi linia przypominająca drogę. Nazwa zapisana jest w kolorze ciemnoniebieskim, tak jak w poprzednim logotypie, natomiast ikona w jasnoniebieskim, wyrażającym lekkość i nowoczesność.”
Irek Korczyński partner w agencji brandingowej Studio IKAR dodał: "Kierowało nami przekonanie, że w nowym wizerunku firmy należy skupić się na komunikowaniu wartości uniwersalnych. Postawiliśmy na pokazanie specyfiki firmy w przychylny, czytelny i przejrzysty sposób. Nowe logo powinno akcentować przyjazność usług, wygodę i łatwość ich nabywania. W ikonę marki, którą jest powiększona litera "e", wpisaliśmy kształt domku, jako sugestię rezerwacji noclegów. Dolna część znaku przedstawia drogę do tego miejsca. Kształt litery kojarzy się również z uśmiechem zadowolonych użytkowników serwisu. Elementy te zebrane razem to prosty i przyjazny dla oka znak, który będzie czytelny pod każdą szerokością geograficzną. W końcu internet nie zna granic."

Modernizacja wizerunku to jeden z elementów procesu, jaki firma rozpoczęła wprowadzając system rezerwacji online i zapowiedź dalszych zmian. Trzy lata temu eholiday uruchomił rezerwacje online w małych i średnich obiektach noclegowych, takich jak pensjonaty, apartamenty czy obiekty agroturystyczne. Zmiana logo oraz identyfikacji wizualnej jest z jednej strony podsumowaniem tego okresu, a z drugiej zapowiedzią dalszych zmian i kierunku w jakim zmierza eholiday - od katalogu miejsc noclegowych do serwisu turystycznego z możliwością rezerwacji online.

w Eholiday.pl rok 2016 zakończył się wzrostem sprzedaży online o 108% (łączna sprzedaż ponad 10 milionów złotych) w stosunku do roku 2015, a dane za pierwsze dwa miesiące 2017 pokazują wzrost o 45% w porównaniu z analogicznymi miesiącami minionego roku. Według prognoz eholiday sprzedaż miejsc noclegowych w modelu online w roku 2017 powinna osiągnąć minimum 16 milionów złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9739

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane