Eko Holding chce zwiększyć udział marek własnych w obrotach do 10 proc.

Autor: portalspozywczy.pl 9 września 2011 12:00

- Obecnie jest to ok. 7 proc. naszych obrotów - mówi Krzysztof Gradecki, prezes Eko Holding.

Aktualnie firma ma w ofercie kilkaset produktów pod marką własną. Wśród nich są produkty ekonomiczne, najtańsze, a także produkty ze średniej półki, towary droższe, które pozwalają sieci uzyskać wyższe marże.

W przypadku Polskiej Grupy Drogeryjnej udział w marki własnej w obrotach firmy sięga 6 proc. Firma chce tak jak w przypadku sieci spożywczych zwiększyć ten udział do 10 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane