REKLAMA
REKLAMA

Eko Holding inwestuje w marketing sensoryczny

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lipca 2012 10:10

Giełdowa spółka Internet Media Services S.A., będąca liderem polskiego rynku marketingu sensorycznego podpisała umowę z Eko Holding S.A., siecią supermarketów na świadczenie usług audiomarketingu. Eko Holding i IMS SA współpracę rozpoczynają od 280 obiektów EKO.

REKLAMA
Grupa Eko Holding jest jedną z największych sieci supermarketów w Polsce - liczy m.in. prawie 300 sklepów EKO, ponad 700 placówek franczyzowych Rabat i ok. 100 drogerii Jasmin.

Dzięki rozpoczętej współpracy IMS będzie miał możliwość dotarcia do nowej, szerokiej grupy odbiorców.

- Dla naszego Partnera przygotowaliśmy wyselekcjonowaną bazę utworów muzycznych, skomponowaną w sposób indywidualny. Takie działania mają na celu stworzyć nastrój sprzyjający robieniu zakupów a tym samym kreowaniu pozytywnego wizerunku naszego kontrahenta - mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS S.A.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA