Eko Holding stawia na rozwój stoisk z produktami świeżymi

Autor: dlahandlu.pl 22 maja 2012 14:52

Eko Holding stawia na rozwój stoisk z produktami świeżymi

Jednym z priorytetowych założeń Eko Holdingu na 2012 rok jest rozwój półki z produktami świeżymi. Firma zaczyna prace nad wzrostem wartości sprzedaży produktów wędliniarskich, co ma pomóc zdynamizować obroty sklepów.

Sieć zakończyła proces doposażenia stoisk oraz weryfikacji asortymentu. Przeprowadzono też szkolenia pracowników działu wędlin we wszystkich sklepach, co przyniosło efekty - W I kwartale dział wędlin wypracował kilkunastoprocentową dynamikę sprzedaży oraz profitu (LFL) osiągając w marcu blisko 24 proc. dynamikę profitu - powiedział prezes Krzysztof Gradecki.

Od czerwca rusza drugi etap szkoleń bezpośrednio w miejscu sprzedaży. Dodatkowo firma zamierza wprowadzić testowo do wybranych sklepów Eko sprzedaż dań na wynos, m.in. kanapek, czy lodów włoskich.  - W wybranych sklepach wprowadzimy wypiek jakościowego pieczywa na miejscu. Nie mrożonego tylko dobrej jakości. Oczywiście jest to propozycja tylko dla określonych lokalizacji np. w sypialniach miast - mówi wiceprezes Robert Orlicz.

Cały asortyment sklepów Eko zostanie przejrzany pod kątem rotacji produktów. Asortyment zostanie zredukowany, ale poprawi się jego rotacja. - Kilkaset produktów wypadnie z półek, bo nie generuje należytej sprzedaży. Nie spowoduje to jednak wypowiadania umów producentom, bo dotyczy wycofania pojedyńczych indeksów w różnych kategorach, a nie zerwania całej współpracy - dodaje prezes Gradecki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane