Eko Holding wesprze sprzedaż programem lojalnościowym

Autor: portalspozywczy.pl 8 września 2011 13:27

Program lojalnościowy Primo Partner testowany jest obecnie w części drogerii sieci Jasmin, a od września w sklepach sieci Rabat Detal. Projekt powstał w ramach spółki Rovita, przejętej kilka miesięcy temu przez Eko Holding.

Już pod koniec ubiegłego roku Rovita testowała program w ok. 40 placówkach detalicznych, jednak ze względu na połączenie z Eko Holdingiem projekt został wstrzymany. - Zdecydowaliśmy, że pierwszeństwo we wdrożeniu projektu powinny mieć placówki należące do Eko Holding, dopiero później program zaoferujemy innym niezależnym detalistom - mówi Witold Jękot, prezes zarządu Rovita S.A.

- Nasz program jest unikalny ponieważ nie wymaga unifikacji systemów IT w placówkach handlowych, które chcą go wdrożyć. Program jest oparty na transmisji danych z terminali kart płatniczych i polega na zbieraniu punktów za dokonane zakupy i następnie na wymianie tych produktów na produkty. Dane o ilości punktów i informacje nt. zakupów konsumentów nie są gromadzone na karcie, ale na serwerze - wyjaśnia prezes zarządu spółki Rovita.

Informacje są transmitowane za pośrednictwem terminali kart płatniczych, co nie wymaga dodatkowego drogiego oprogramowania i sprzętu, do programu mogą przystąpić niemal wszyscy. W przyszłości program zostanie zaoferowany nie tylko handlowcom, ale także firmom prowadzącym punkty usługowe, czy sieciom gastronomicznym.

Klienci placówek handlowych przystępują do programu Primo Partner w momencie dokonania zakupów produktów w sklepie objętym programem lojalnościowym. Klient otrzymuje w sklepie kartę Primo Partner i przystępuje do programu bez wypełniania formularzy. Każdorazowo za dokonane zakupy klient otrzymuje punkty Primo Partner. Punkty zamieniane są na bony towarowe, za które można dokonać dodatkowych zakupów w danej placówce. Ponieważ karta nie jest przypisana do jednego sklepu, konsument ma możliwość gromadzenia i realizowania punktów w dowolnej placówce objętej programem Primo Partner.

Program Primo Partner ma wspierać sprzedaż w placówkach handlowych, a nie narzucać twarde rygory wynikające z zawierania umów franczyzowych. Uczestnictwo w programie optymalizuje wydatki handlowców związane z promocją i reklamą placówki handlowe a koszty programu lojalnościowego zależą od wielkości dokonywanych zakupów w firmie Rovita. To sklep decyduje o tym jakie koszty związane z programem chce ponieść i sam ustala minimalną wartość koszyka zakupowego uprawniającego do otrzymania punktów a także ile punktów klient otrzyma za premiowany koszyk zakupów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane