PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Eko Holding wynajął firmę do pozycjonowania cenowego

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2012 14:23

Pod koniec lutego Eko Holding rozpoczął projekt różnicowania cenowego w swoich sklepach, czyli dywersyfikację cen w zależności od lokalnych uwarunkowań sklepów. Do projektu została wynajęta zewnętrzna firma CatMan, która ma pomoć sieci Eko właściwie zarządzać cenami.

REKLAMA

- Celem projektu ma być zwiększenie marży o 1-1,5 proc. Chcemy wrócić do poziomu marż z 2010 roku, ale nie zamierzamy podnosić cen - zastrzega prezes Krzysztof Gradecki.

I dodaje, że chodzi o optymalizację asortymentu w produktach spożywczych i non food, redukcję produktów o małej rotacji, a także ustawienie cen produktów wrażliwych na takim poziomie, by był on atrakcyjny dla konsumentów i zmieniał postrzeganie sieci w oczach klientów.

Jak wynika z badań Polacy są narodem o największej wrażliwości cenowej, tzn., że Poalcy znają najwięcej cen podstawowych produktów. Na podstawie cen 40-50 produktów pierwszej potrzeby klienci wyrabiają sobie zdanie, na temat tego czy sklep jest drogi czy tani. Pozostałe 5 tys. indeksów w sklepie jest mniej wrażliwych cenowo. Firma CatMan ma zapewnić Eko Holdingowi takie pozycjonowanie cen na najbardziej popularne i newralgiczne produkty, by sieć była postrzegana jako tania. Wyższą marżę sklepy będą realizowały na towarach mniej popularnych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15555

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA