Eko Holding zapowiada ekspansję na Podkarpaciu i w Zachodniopomorskiem

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2011 12:31

- Położymy większy nacisk na rozwój sklepów własnych o średniej powierzchni ok. 450 mwk. i budowanie obiektów na własnych działkach. Zakładamy intensywną ekspansję marki Eko na Podkarpaciu oraz w Zachodniopomorskiem. Te województwa dają duże możliwości rozwoju powiedział Krzysztof Gradecki, prezesa zarządu Eko Holding.

Krzysztof Gradecki zapowiedział również, że w tym roku firm zainwestuje w rebranding około 50 sklepów. - Te działania przynoszą pożądane efekty w postaci zwiększania zysków sklepów. Koszt rebrandingu jednego sklepu wynosi od 50 do 200 tys. zł, w zależności od skali wykonywanych prac. W I kw. br. przeprowadziliśmy remodeling i rebranding sklepów działających w ramach  InterKram. Przymierzamy się również do zmiany wizerunku sklepów Gezet, które przejęliśmy w ub. r. - powiedział prezes zarządu Eko Holding.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane