Ekonomiczna marka "Lubię" wkracza na półki polskich sklepów

Autor: Puls Biznesu 22 listopada 2013 10:46

Rzeszowskie hurtownie i poznańskie markety wprowadzają ponadsieciową, wspólną markę, by wzmocnić się w walce z zagranicznymi sieciami - donosi "Puls Biznesu". W tym celu w połowie roku hurtownie Bać-Polu wraz z marketami Piotr i Paweł powołały do życia Grupę Handlową PL Plus. Efekty współpracy od tego tygodnia zaczynają być widoczne na półkach sklepowych - pojawiają się na nich pierwsze produkty pod ekonomiczną marką własną "Lubię".

Celem jest, aby produkty były ogólnodostępne w kanale tradycyjnym i by stały się dla niego narzędziem, które da sklepom możliwość skutecznego rywalizowania z dyskontami i zagranicznymi sieciami o konsumenta.
Leszek Bać, prezes Bać-Polu zapowiada, że w perspektywie trzech-czterech lat realne wydaje się osiągniecie sprzedaży na poziomie kilkuset milionów złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • swojak 2013-11-22 23:56:50

    już ją LUBIĘ

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane