Eksperci: Poparcie Doroty Wellman dla "czarnego protestu" bez wpływu na popularność Lidla

Autor: wirtualnemedia.pl 30 września 2016 09:42

Poparcie Doroty Wellman dla protestu przeciw zakazowi aborcji oraz określenie jej w „Wiadomościach” jako „twarzy niemieckiej sieci supermarketów” nie będzie mieć negatywnego wpływu dla reklamowanej przez nią marki Lidl. Taki wpływ miałoby natomiast zerwanie w tej sytuacji przez firmę kontraktu z dziennikarką - komentują dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Gomółka i Adam Łaszyn.

Według Bartosza Gomółki, head of planning department w agencji BBDO Warszawa, „Wiadomości” przygotowując materiał w takiej formie atakują nie tylko Dorotę Wellman, ale także samą markę Lidl.  - Kontekst polityczny prawie zawsze jest dla marki problematyczny i lepiej się w nim nie pojawiać. Pytanie brzmi, czy więcej szkody przynosi atak wiadomości na ambasadorkę marki, czy zrywanie współpracy - co na pewno spotkałoby się także z oburzeniem wielu klientów. Moim zdaniem, burzę w szklance wody po prostu trzeba spokojnie przeczekać - radzi Bartosz Gomółka.

Adam Łaszyn, prezes agencji Alert Media Commuications, nie sądzi, żeby poparcie Doroty Wellman dla Czarnego Protestu negatywnie wpłynęło na markę Lidl. Twierdzi, że taki negatywny wpływ miałoby natomiast zerwanie z nią kontraktu z tego powodu. -Deklaracja Pani Wellman może nawet przysporzyć tej marce korzyści - w bardzo szerokiej grupie konsumentów zgadzających się z ideą kobiecego protestu, ale także tych - pamiętajmy o tym - którym nie przeszkadza niemieckie pochodzenie firmy wytykane przez środowisko ksenofobiczne - mówi Adam Łaszyn w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Przedstawiciele Lidl do wczoraj wieczorem nie odpowiedzieli na pytania Wirtualnemedia.pl dotyczące dalszej współpracy z Dorotą Wellman.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane