Eksperci: Specjalistyczne e-sklepy mogą urosnąć dzięki blogom

Autor: decommerce.pl 23 lutego 2012 12:16

O sposobach wybicia się na widoczną pozycję w Google i zwiększeniu zysków opowiadają eksperci z branży e-commerce.


Istotna jest budowa wewnętrzna sklepu. Zastosowanie odpowiednich tagów html powinno przyczynić się do polepszenia czytelności podstron e-sklepu dla klientów, ale też robotów Google. - Warto korzystać z nagłówków, czyli znaczników h1, h2, itp, któe wyróżniają kolejne sekcje tekstu. Bardzo przydatny jest też tag, pogrubiający tekst, który pozwala podkreślić ważność słów nim objętych - informuje Sławomir Worobiec z Top Solutions. - Efekt zastosowania tych elementów kodu html może być natychmiastowy i spowodować lepszą widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania, zwłaszcza przy mało konkurencyjnych produktach - wyjaśnia Mateusz Zyguła z Widzialni.pl.


Pozyskiwanie linków z serwisów zewnętrznych to ważny aspekt pozycjonowania. Istnieje kilka zasad, których należy się trzymać podczas ich zdobywania. ¬- Na pozycję sklepu w Google ma wpływ duża ilość linków, ale muszą one spełniać pewne kryteria. Przede wszystkim muszą pochodzić z dobrych jakościowo serwisów, spójnych tematycznie z asortymentem sklepu. Przykładowo, jeśli sprzedajemy zabawki dla dzieci, to wzajemne powiązanie z serwisem dla mam będzie dla nas bardzo dobrym rozwiązaniem. Skorzysta na tym również właściciel takiego portalu. Choć „produkt" oferowany przez te witryny różni się, to spójna kategoria i tematyka jest tu czynnikiem wpływającym pozytywnie na siłę powiązania - wyjaśnia Sławomir Worobiec z Top Solutions. Jeden ze sposobów podniesienia rangi sklepu proponuje Sebastian Miśniakiewicz z firmy SEO Profi. - Firmy dysponujące większą ilością środków powinny rozważyć budowę portalu tematycznego, przy pomocy którego mogłyby kreować się na eksperta i lidera w swojej branży, a także budować społeczność skupioną wokół sklepu. Każdy zaś może zacząć od założenia firmowego bloga oraz forum, których celem byłoby skupienie wokół serwisu obecnych i potencjalnych klientów.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane