Eksperci: Sukces Biedronki to wynik błyskawicznych reakcji sieci na potrzeby klientów

Autor: Rzeczpospolita 11 stycznia 2012 14:17

Przyczyn sukcesu Biedronki jest kilka. Bardzo szybko reaguje na potrzeby klientów i produkt, który się nie przyjął błyskawicznie, jest zastępowany innym. Postawiła też na jakość w przystępnej cenie i potrafiła wymusić to na producentach - mówi w rozmowie z Rzeczpospolitą Agnieszka Górnicka, prezes firmy doradczej Inquiry

Natomiast zdaniem Andrzeja Falińskiego, dyrekora generalnego POHiD, wyniki tej firmy potwierdzają kluczową rolę całej branży. Polska uchroniła się przed recesją i dalej się rozwija właśnie dzięki konsumpcji wewnętrznej. Jest to możliwe dzięki nowoczesnym firmom z różnych segmentów rynku od Biedronki po szybko rozwijające się sieci krajowe, także franczyzowe

Handel według Głównego Urzędu Statystycznego odpowiada już za ponad 18 proc. polskiego PKB. W tym roku rynek ogólnospożywczy ma zyskać 1,9 proc. do 166,2 mld zł i jest to wynik nieco lepszy, niż spodziewany za 2011 r. Według firmy Euromonitor International w ubiegłym roku wartość rynku wzrosła o 1,4 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane