PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Eksperci: Świąteczne kampanie w październiku to przesada

Autor: wirtualnemedia.pl 20 października 2016 10:30

Dane przytoczone przez Iana Edwardsa z Facebooka pokazują, że znaczna część zakupów związanych z Bożym Narodzeniem jest realizowana już w listopadzie, dlatego jego zdaniem kampanie świąteczne należy zaczynać zdecydowanie wcześniej. Zdaniem ekspertów z polskich agencji trudno się z tym nie zgodzić, jednak start tych działań już w październiku jest sporą przesadą - czytany na Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Bartosz Gomółka, head of planning department z BBDO Warszawa, zwraca uwagę na kilka istotnych jego zdaniem szczegółów. Podkreśla, że listopad, jak każdy miesiąc, jest długi. - Być może 90 proc. zakupów świątecznych wspomniane 40 proc. użytkowników internetu realizuje w ostatnim tygodniu listopada? Albo w ostatnich 10 dniach? A to już radyklanie zmienia perspektywę planowania kampanii. Tego nie wiemy – mówi Gomółka.

Także Tomasz Mazurek, strategy manager agencji Imagine, przyznaje, że kampanie świąteczne startują zbyt późno, bo coraz więcej osób, optymalizując budżet domowy, kupuje prezenty już w listopadzie, a nawet w październiku.

Bardziej sceptyczny jest Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencji Biuro Podróży Reklamy. - Nie trzeba być Sherlockiem żeby dojść do wniosku że Facebookowi zależy na tym żeby rozciągnąć w czasie okres reklamowy, bo wtedy otrzyma przychody z reklamy szybciej i zapewne również w większej wysokości - uważa.

Więcej na Wirtualnemedia.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA