REKLAMA
REKLAMA

Eksperci: Żywiec Zdrój straci na wizerunku. Wskazana kampania naprawcza

Autor: wirtualnemedia.pl 26 września 2016 09:34

Sytuacja, w której konsument doznał poparzenia w wyniku wypicia wody Żywiec Zdrój Żywioł odbije się na wizerunku tej marki. Kryzys może być jednak przejściowy, wskazana jest kampania naprawcza - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci.

REKLAMA

W czwartek większość mediów informowała o tym, że młody mężczyzna z Bolesławca trafił o szpitala z podejrzeniem poparzeń po wypiciu wody gazowanej Żywioł Żywiec Zdrój 0,5 l. Woda pochodziła z zakładu w Mirosławcu.

Marcin Kalkhoff, partner w BrandDoctor, nie ma wątpliwości co do tego, że na zaistniałej sytuacji marka mocno ucierpi. - Wizerunkowo na razie głównie w social mediach i internecie, ale tempo rozchodzenia się tej informacji jest takie, że aferkę podchwycą wszystkie media - twierdzi Kalkhoff. Uważa, że producent w takim przypadku powinien szybko odpowiadać jakie działania podejmuje. 

Radosław Gawędzki, strategy director&partner w Esteem Brand Strategie, ocenia, że w tej sytuacji najlepiej byłoby wstrzymać sprzedaż całej partii wody, żeby ratować reputację marki, której wykładnią jest zaufanie do niej. Następnie po wynikach kontroli, w przypadku niestwierdzenia winy po stronie producenta, nagłośnić ten fakt medialnie. - W takich przypadkach szybkie działania i często radykalne przynoszą najlepsze rezultaty ... w myśl powiedzenia, że "reputacja marki odjeżdża pociągiem ekspresowym, a wraca na piechotę" - mówi Radosław Gawędzki.

Więcej na Wirtualnemedia.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA