PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ekspert: Biedronka idzie drogą Lidla

Autor: www.portalspozywczy.pl 19 stycznia 2012 15:25

- Biedronka największa sieć sklepów dyskontowych w Polsce najwyraźniej zainspirowana przemianą, którą przeszedł Lidl, sama chce iść w tym kierunku i zamknąć za sobą drzwi z napisem 'sklep dla ubogich' - mówi Mateusz Lewandowski, CEO agencji Notorius.

- Biedronka w swoim segmencie jest i będzie niekwestionowanym liderem, jednak zbyt duże ambicje przeskoczenia do klasy premium mogą okazać się utopią - mówi Mateusz Lewandowski, CEO agencji Notorius.


Zdaniem szefa agencji Notorius nowa strategia ma najwyraźniej pokazać, że za logo sklepów stoi jakość i to polska jakość. - Sam fakt oceniam pozytywnie, ponieważ jak wiadomo, rodzime produkty cieszą się większym uznaniem i kojarzą się z wysoką jakością. Szkoda tylko, że asortyment dostępny w tej sieci, raczej nie pozwala wykazać się szczególną finezją na talerzu. Mały wybór i postawienie przede wszystkim na artykuły pierwszej potrzeby i ich najpopularniejsze wariacje, nigdy nie zadowolą bardziej wymagającego konsumenta - tłumaczy Mateusz Lewandowski.
 

Reasumując, odświeżenie wizerunku - zdaniem szefa agencji Notorius - było jak najbardziej konieczne i jest to dobra droga. - Ogólnie całość oceniam pozytywnie. Pytanie tylko, czy Biedronka przyciągnie do swoich odnowionych wnętrz bardziej wymagających konsumentów, świadomych i lojalnych wobec określonych marek i przede wszystkim szukających szerokiej oferty produktowej. W tym przypadku nie jestem optymistą - podsumowuje Mateusz Lewandowski.

- Biedronka w swoim segmencie jest i będzie niekwestionowanym liderem, jednak zbyt duże ambicje przeskoczenia do klasy premium mogą okazać się utopią. Jest polsko i swojsko, teraz także nowocześnie - kupuję to, ale nie tam - zaznacza z uśmiechem ekspert.

więcej www. portalspozywczy.pl
 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • darko 2012-01-29 18:12:38

    kupujac w zachodnich sieciach handlowych dajemy im zarobic a oni niszcza nasz handel polski

  • 95207 2012-01-19 18:47:13

    Dla mnie Biedronka = dziadostwo. Nie wiem kto tam kupuje.

  • wers 2012-01-19 15:43:40

    No i dobrze. Oby zachowali dobre wina w dobrej cenie. To będzie fajnie, bo po co przepłacać jako można kupować w dyskoncie całkiem dobre. Polecam też przed kupnem wina w dyskoncie (czy to Bedronce czy Lidlu) zajrzeć na winopodlupa.pl gdzie pisza o winach z dyskontów

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane