Ekspert: Bomi i Alma mogą stracić przez presję na marże

Autor: DM BZ WBK SA 27 marca 2012 11:09

Luty to drugi miesiąc z rzędu wzrostu wolumenu sprzedaży żywności, co jest dobrą informacją dla producentów i detalistów. Z drugiej strony, pomimo spowolnienia wzrostu cen żywności, nadal jest on wysoki, a presja na marże na sprzedaży wciąż istnieje, co jest negatywną wiadomością dla słabszych graczy, takich jak Eko, Bomi czy Alma - uważa Tomasz Sokołowski, DM BZ WBK SA.

Sprzedaż żywności, napojów oraz wyrobów tytoniowych wzrosła w lutym o 7,7% r/r wobec 10,7% miesiąc wcześniej.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane