Ekspert: Dyskonty będą budować lojalność lepszym asortymentem

www.portalspozywczy.pl 12 sierpnia 2013 15:13

Zdaniem Marka Dojonova, partnera zarządzającego w firmie Fidea poziom świadomości, wczytywanie się przez konsumenta w etykiety, specjalistyczny, nowoczesny handel produktami zdrowymi, będą się rozwijać. - Sprzedaż żywności funkcjonalnej w Polsce rozwija się szybciej niż wcześniej rozwijała się na Zachodzie, bo przenosimy na nasz rynek już ugruntowane tam zwyczaje żywieniowe. Ponadto, we wzroście tej kategorii pomagają dyskonty - ocenia Marek Dojnow, partner zarządzający w Fidea.

- Dzisiaj te elementy widzimy już w dużych miastach, potem zaczną się pojawiać w mniejszych miejscowościach, także za sprawą dyskontów, które do tej pory były bardziej zorientowane na cenę, a teraz, konkurując między sobą, będą starać się budować większą lojalność u klientów nowymi rozwiązaniami i lepszym asortymentem. Dzięki temu konsumenci z ograniczonym portfelem będą mogli wejść w segment zdowej żywności i powiększać wiedzę o tych produktach - ocenia partner w Fidea.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kamil 2013-09-17 22:32:49

    Dyskonty mają dobre ceny tylko jeszcze niech popracują nad jakością. Ja wolę jakość za wyższą cenę i na dodatek bez wychodzenia z domy na frisco.pl Może jakiś dyskont pokusi się na sprzedaż przez internet?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane