Ekspert KPMG sceptyczny wobec planów sieci Netto

www.portalspozywczy.pl 17 kwietnia 2015 15:57

Ekspert KPMG sceptyczny wobec planów sieci Netto

Sieć dyskontów Netto widzi potencjał dla 3 tysięcy sklepów w Polsce, jednak eksperci są nieco sceptyczni, co do osiągnięcia takiej liczby sklepów. Podkreślają natomiast, że Netto niewątpliwie ma szanse na dalszą ekspansję.

- Netto w porównaniu z innymi sieciami sklepów w Polsce zaczęło się rozwijać od okolic Szczecina i geograficznie rzecz biorąc posuwa się bardzo systematycznie na wschód i południe w kierunku centrum Polski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w firmie doradczej KPMG.

- Zważywszy na plany zbudowania ogólnokrajowej sieci, to na pewno tych sklepów Netto w skali całego kraju musi jeszcze bardzo dużo przybyć, żeby uzyskać równomierne pokrycie Polski, natomiast czy uda się osiągnąć aż taką liczbę, to byłbym co do tego trochę sceptyczny - dodaje.

- Niewątpliwie jednak Netto jako sieć, która ma jeszcze na razie cały czas regionalny, a nie ogólnokrajowy zasięg, to z pewnością ma szanse na dalszą ekspansję – mówi również Piotr Grauer.

Handel detaliczny w Polsce stoi przed dużymi wyzwaniami: deflacja, stagnacja rynku, duża konkurencja, wojna promocyjno-cenowa, a także zmieniające się preferencje konsumentów i ich słaba lojalność.

Kent Fogh Petersen, dyrektor generalny Netto Polska, zapowiada w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, że widzi potencjał nawet dla 3 tysięcy sklepów w Polsce i tyle sklepów Netto może mieć docelowo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane