PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Ekspert: Najbardziej wiarygodnie hasła związane z polskością brzmią w wykonaniu Biedronki

Autor: www.dlahandlu.pl 27 października 2016 09:43

Ekspert: Najbardziej wiarygodnie hasła związane z polskością brzmią w wykonaniu Biedronki Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Inquiry; fot. za Inquiry

Sieci handlowe od dłuższego czasu podkreślają "polskość" w hasłach promocyjnych. Jakie sieci najwięcej zyskały na tych hasłach? - Najbardziej wiarygodnie hasła związane z polskością brzmią w wykonaniu  Biedronki - sieć nosi polską nazwę, ma polskie korzenie, na trwałe wpisała się w polski krajobraz, a wiele osób naprawdę lubi robić tam zakupy mówi - Agnieszka Górnicka, prezes zarządu firmy badawczej Inquiry.

REKLAMA

- Gdyby nagle okazało się, że Polacy kibicują drużynom z Finlandii, to zapewniam, że Biedronka zacznie sponsorować fińskich sportowców. Innymi słowy, sieć dociera do klientów stawiając na to, co
jest im bliskie. Jeśli tak na to popatrzymy, to "polskość" w komunikacji staje się oczywistością - wyjaśnia nasza rozmówczyni.

Zdaniem prezes Inquiry większości konsumentów nie przeszkadza, że robią zakupy w zagranicznej
sieci, jeśli widzą, ze ta sieć stara się o dobre relacje. - Ostatnio byliśmy świadkami prób dyskredytowania firm z obcym (czytaj niemieckim) kapitałem, zresztą nie tylko sieci handlowych, ale jeśli tego rodzaju propaganda dotyczy lubianych firm, to jest to zazwyczaj strzał kulą w płot. Ja osobiście byłabym zainteresowana informacją, ile podatku zagraniczne firmy płacą w Polsce - przecież to się przekłada potem na szkoły, szpitale, czy drogi, które służą wszystkim - mówi Agnieszka Górnicka.

Podkreślanie polskich korzeni i ogólnie pojętej polskości to nie jest nowy trend w komunikacji sieci handlowych. Wiele firm, nie tylko spożywczych, podkreśla polskie pochodzenie, a przynajmniej wspieranie  polskich dostawców. - W ostatnich latach trend ten przybrał jednak na sile - myślę, że krzyżuje się tu kilka czynników. Pierwszym z nich jest przesyt produktami zagranicznymi. Na te naprawdę ekskluzywne nas nie stać (i nie ma ich w sklepach), a produkty masowe wcale nie są
lepsze od polskich, przynajmniej jeśli chodzi o żywność. Ponadto jesteśmy przyzwyczajeni do polskich smaków i w większości przypadków poszukujemy produktów, które znamy i lubimy. Niekoniecznie to oznacza, że preferujemy polskie marki - raczej marki, które traktujemy jak "swoje". Dotyczy to i sieci handlowych, i produktów - podsumowuje prezes firmy Inquiry.

  • Leo 2016-10-27 15:49:05

    Urzad ochrony konsumentow juz dawno powinien sie zająć tymi kłamstwami i podszywaniem sie pod Polskę. Aaa zapomniałem ze wszyscy kupieni. Ten kraj ginie.

  • mario 2016-10-27 15:23:56

    Kiedyś tępiło się stonki, teraz powinno się tępić BIEDRONKI.

    Stonki niszczyły ziemniaki, a biedronki niszczą Polski handel.

    Biedronka - ładuje pod "szpic" polaków, a Polska na to pozwala. Ich hasła reklamowe z drwiną w środku powinny być zakazane. Polsko, Polacy obudźcie się, biedronka i jej podobni zniszczą Polski handel bezlitośnie jak tak dalej będzie, zostaną tylko po handlu Polskim "gołe badyle" jak na kartoflisku jak na ziemniakach. Na 10 produktów co 9 jest Polski to żart wszyscy tego słuchają i nikt nie reaguje. Holender uprawia marchewkę, kaskę na niej trzepie i mówi że to Polska marchewka, a podatki gdzie? a kaska gdzie?

    Itd. Itp.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA