Ekspert o kampanii Lidla: 2 zł za produkt nie zawsze musi oznaczać obniżkę

www.portalspozywczy.pl 27 kwietnia 2016 14:30

Od 2 maja Lidl oferuje w promocji 100 produktów w cenie po 2 zł za 1 opakowanie.  – Najnowsza kampania nie jest oczywiście czymś nowym, lecz jej skala jest już znacząca. Bez wątpienia, ponownie wzbudzi zainteresowanie klientów i zwiększy odwiedziny placówek tej sieci – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting.

Andrzej Wojciechowicz podkreśla, że na pewno nie jest to wyprzedaż nadmiernych zapasów.  

– Znaczący udział produktów świeżych w jej realizacji oznacza zarówno elastyczność wdrażania jak i utrzymania małej, acz akceptowalnej marży – wyjaśnia ekspert.

Zaznacza, że w przypadku produktów świeżych nie istnieje ryzyko masowego zakupu przez klientów w celu zgromadzenia zapasu oraz nie wystąpi po promocyjna zapaść sprzedaży. Udział marki własnej zaowocuje jej lepszym postrzeganiem wśród klientów. 

– Jest to kolejna dobrze przemyślana i policzona kampania promocyjna Lidla. Cena 2 zł za produkt nie zawsze musi oznaczać obniżkę ceny. Poza tym, warto prześledzić poziom cen na suplementarne do promowanych produkty. Może się okazać, że marża mix sieci nie tylko na tym nie ucierpi, ale wręcz wzrośnie – podsumowuje Andrzej Wojciechowicz.

Całość na portalspzoywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Amigo 2016-04-27 18:36:07

    Ostatnio miałem marną przyjemność próbowania oleju

    z pestek dyni marki lidlowskiej DE LUX , masakra , co za syf. Najgorzej wydane 12 zł. Wolę zapłacić 35 zł za

    Steireroel Austria, pyszny. Wszystkie polskie oleje dyniowe

    są robione z chińskich syfiastych pestek, zero jakości.

    Pozdrawiam miłośników oleju styryjskiego.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane