Ekspert o Lidl Podróże: Możemy założyć pomyślność realizacji tego projektu

www.portalspozywczy.pl 12 września 2017 13:13

12 września Lidl ruszył z nową usługą sprzedaży wycieczek pod marką Lidl Podróże. Jakie ma szanse na rynku turystycznym oraz na wzmocnienie pozytywnego postrzegania brandu sieci?

Biorąc pod uwagę fakt, że Lidl prowadzi taką działalność w innych krajach, oraz stosunkowo długi okres przygotowywania nowego projektu, możemy założyć, z umiarkowanym optymizmem, pomyślność realizacji tego projektu w Polsce – komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting.

 –  Pamiętajmy że dla każdego nowego przedsięwzięcia biznesowego kluczowym elementem jest rynek gotów zapłacić za oferowaną usługę – produkt. W tym obszarze zasoby Lidla są znaczące. Liczba obsługiwanych klientów zapewnia wystarczający potencjał – tłumaczy ekspert.

– Dodatkowo zaobserwowany w bieżącym roku bum w branży turystycznej jest dobrym momentem na start opisywanego przedsięwzięcia. Wyznacznikiem powodzenia będzie liczba podróżujących. Zdecyduje o tym trafność oferty skrojonej na miarę charakteru i możliwości finansowych klientów sieci. Dobrze przygotowana atrakcyjna propozycja może wzmocnić dobre postrzeganie sieci przez jej dzisiejszych klientów. Nietrafiona – rozczarowanie i zwątpienie w dobre intencje sprzedawcy – dodaje Wojciechowicz.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane