Ekspert o sprawie Tigera: Pamięć konsumentów jest krótka

www.portalspozywczy.pl 31 sierpnia 2017 11:33

- Brak spadku sprzedaży energetyka Tiger mnie nie dziwi. Konsumenci lubią wylewać swoje żale w internecie, jednak przy półce sklepowej już o tym zapominają - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

- Tak działa internet. Łatwo jest zostawić anonimowy komentarz, najlepiej negatywny, zmieszać kogoś z błotem. Jednak, gdy jesteśmy w sklepie, to działają przede wszystkim nasze stare przyzwyczajenia zakupowe. Komentarze w internecie w stylu: "już więcej tego nie kupię" itp. traktowałbym z przymrużeniem oka. Owszem, może ta osoba nie kupi Tigera przy pierwszej czy drugiej wizycie w sklepie, ale dobra promocja skusi ją do ponownego zakupu i powrotu do marki - podkreśla Michał Maciejewski.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • roxanna 2017-09-10 09:30:41

    Nie widzę sensu w tym aby wypominać im ten błąd wieki przeprosili to można zapomnieć już o sprawie i jak widać większość jest też za tym i tak powinno być :)

  • dora 2017-09-07 13:42:56

    Prawidłowo, sprawa dawno zakończona. Przepraszali gdzie się dało kogo się dało.

  • 55966 2017-09-06 21:26:39

    Też tak uważam, przecież ludzie nie są ślepi i widzą, że oni rzeczywiście działają, a nie są tylko puste słowa, jak im przykro.

ZOBACZ WSZYSTKIE (17)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane