PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Ekspert o współpracy Zienia z Biedronką: Projektant nie mógł wybrać lepiej

www.portalspozywczy.pl 30 września 2016 11:46

- Syn marnotrawny powrócił. Polskę najpierw obiegła wiadomość, że znany projektant Maciej Zień wraca z wygnania z Brazylii. A chwilę później dowiedzieliśmy się, że jego kolekcja tekstyliów łazienkowych pojawi się w sieci sklepów Biedronka. Z jednej strony mogą pojawić się głosy, że jak Biedronka może wchodzić w kooperację z osobą, której przeszłość biznesowa jest niejasna. Z drugiej zaś strony, paść mogą argumenty w stronę Zienia, że jak on, jako człowiek uznany w świecie mody, może wchodzić w mariaż z bardzo masową marką, kojarzoną co prawda z dobrymi produktami, ale też w dobrych, a nie luksusowych – jak kolekcje Zienia – cenach – komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

REKLAMA

Odpowiadając na pierwszy zarzut - tłumaczy Kaczmarek - przeciętny Polak już dawno zapomniał, o co chodziło w sprawie Macieja Zienia. Oczywiście portale plotkarskie szybko przypomną genezę ucieczki projektanta, ale z punku widzenia czasu, jaki upłynął, jest to mało istotna sprawa. A Ci, co to przeczytają, tym bardziej będą mieli pretekst do zainteresowania się kolekcją – taka kontrowersja. A Maciej Zień pozostanie w naszych polskich głowach celebrytą i projektantem, na którego ubrania nas nie stać. A kto kogo okradł, czy faktycznie do tego doszło, czy też nie, obecnie nie ma żadnego znaczenia.

- Osoby odpowiadające za Biedronkę na pewno zdają sobie z tego sprawę, że korzystanie z usług pana Zienia to nic innego, jak biznes i próba wykorzystania jego głośnego powrotu. Z drugiej strony Maciej Zień nie mógł wybrać lepiej – Biedronka zapewnia zasięg. Prawie 3 tysiące sklepów to ogromne możliwości dystrybucji i sprzedaży każdego produktu. A co z wizerunkiem samej marki Zień? Z pewnością nie ucierpi. Takie akcje to żadna nowość w Polsce czy też za granicą. Lagerfeld dla H&M? To już takie archiwalne, nic nowego - tłumaczy ekspert.

Dodaje, że warto zwrócić uwagę na to, że Maciej Zień zaprojektował tekstylia łazienkowe – ręczniki, szlafroki, itp. - Takie akcesoria to poboczny element biznesu z którego znany jest projektant. To nie ubrania, które noszą gwiazdy i niosą ze sobą większy ładunek emocjonalny i na których on zarabia. 

Więcej na portalspozywczy.pl

  • Tom 2016-09-30 13:11:38

    Zien? To te majtki z Biedronki?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA