PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Ekspert: Polacy kochają sklepy z dużą liczbą promocji i ofert limitowanych

www.portalspozywczy.pl 1 czerwca 2016 14:34

Z badania pt. „Sieci handlowe oczami Polaków”, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Procontent Communication wynika, że trzy najbardziej godne zaufania marki sieci handlowych to Biedronka (65 proc. wskazań badanych), Lidl (48 proc.) oraz Kaufland (35 proc.). – Polacy kochają sklepy z dużą liczbą promocji, okazji cenowych i ofert limitowanych – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

REKLAMA

- Jednym z głównych wniosków płynących z raportu jest fakt, że Polacy ufają i wybierają sklepy, których strategia opiera się na dwóch filarach. Pierwszy to oferowanie atrakcyjnego doświadczenia z marką na poziomie samego sklepu i jego oferty. Drugi to komunikacja reklamowa. Nie bez powodu najbardziej ufamy Biedronce i Lidlowi – markom, których pozycjonowanie i strategia komunikacji jest prosta, dająca się podsumować kilkoma słowami, a o to w sztuce marketingu chodzi. To pokazuje też, że marketing, który często w organizacjach traktowany jest jako koszt, umiejętnie stosowany jest jednym z kluczowych składników sukcesu firmy – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

Więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA