Ekspert PR: Premier chciała być bliska ludziom, a wyszła na bliską wielkiemu biznesowi

Autor: dlahandlu.pl 14 lipca 2015 10:05

Ekspert PR: Premier chciała być bliska ludziom, a wyszła na bliską wielkiemu biznesowi Premier Kopacz zachwalała zakupy w Biedronce, fot. PTWP

- Chociaż w ostatnich kilku latach Biedronka, jako idealny sklep dla statystycznego Polaka pojawiała się wielokrotnie w wielu kampaniach i na ustach polityków, to nie polecam stosowania tego argumentu w przyszłości. Posługiwanie się przykładem konkretnej firmy bez odpowiedniego powodu, bez pretekstu wywołującego daną markę do tablicy będzie zawsze rodzić niezrozumienie i poczucie braku zasadności użycia tego przykładu. Polityka powinna być wolna od logotypów, szyldów, metek i każdorazowe sięgniecie po nie powinno być kilkakrotnie przemyślane - mówi Sebastian Hejnowski, prezes agencji marketingowej MSL Group.

- Wybory prezydenckie przeniosły ciężkość dyskusji polityków z poziomu trudno zrozumiałego dla statystycznego Polaka na tematy związane z codziennością każdego Kowalskiego. Tym samym obserwujemy festiwal obietnic i automatycznie rolą strony opozycyjnej w wyścigu do rządzenia jest poddawanie pod wątpliwość każdej składanej przez konkurencję polityczną propozycji, pokazywanie wad i negatywnych konsekwencji nowych deklaracji. Szczególnie tych, które bezpośrednio dotyczą portfeli społeczeństwa, dlatego też nie dziwi riposta pani premier w temacie propozycji nowego podatku dla dużych sieci detalicznych i instytucji finansowych. Mam wrażenie, że premier Kopacz chciała powiedzieć, że zna problemy zwykłych ludzi. Wie, że nawet zarabiając poniżej średniej krajowej można żyć godnie, a zakupy w dyskontach są „ok”, ponieważ są to dzisiaj główni dostawcy towaru do gospodarstw domowych. Chciała być po prostu bliska ludziom, a wyszła na bliską wielkiemu, zagranicznemu biznesowi - uważa Sebastian Hejnowski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sklepikarz od 20 lat 2015-07-15 08:19:41

    Nie rozumiem takiego pokrętnego tłumaczenia. Powiedziała co chciała powiedzieć. Przecież premier Kopacz w sposób jasny i prosty wsparła "niebezinteresownie" Biedronkę i wielkie sieci handlowe.

    Autor słusznie zauważył, że dzieje się tak od dawna.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane