REKLAMA
REKLAMA

Ekspert: Przedrostek "eko" pretekstem do sprzedaży po wyższej cenie

www.portalspozywczy.pl 13 lipca 2016 15:10

Trend konsumencki przejawiający się dbałością o zdrowie i zdrowe odżywianie podchwycili zarówno producenci żywności jak i sieci handlowe. Upatrują w nim szansę m.in. na podniesienie sprzedaży wartościowej. – Marża w obszarze „normalnej” żywności jest bardzo niska, dlatego tzw. „zdrowa żywność” wydaje się dobrym obszarem, w którym można sprzedać ten sam produkt po wyższej cenie – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

REKLAMA

– Marża w obszarze „normalnej” żywności jest bardzo niska, wyniszczona codzienną walką promocyjną oraz porównywalnością oferty. Zwykły banan jaki jest, każdy widzi. Jabłko też. Dlatego tzw. „zdrowa żywność” wydaje się dobrym obszarem, w którym można sprzedać ten sam produkt po wyższej cenie tłumacząc to walorami zdrowotnymi – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

Dodaje, że sieci handlowe poszukują wzrostu na poziomie sprzedaży wartościowej, bo podobnie jak producenci żywności chcą rosnąć, ale nie mogą osiągnąć wzrostu ilościowo, bo nasze żołądki są już i tak napełnione, ciężko jest zjeść więcej. Mogą natomiast sprawić, że będziemy jeść to samo za wyższą cenę.

Więcej na portalspozywczy.pl

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA