REKLAMA
REKLAMA

Ekspert: rozwój rynku zależny od rozpoznawania potrzeb klientów

Autor: portalspozywczy.pl 22 listopada 2010 10:05

- Rynek handlu detalicznego będzie tak się kształtował, jak aktywni będziemy w rozpoznawaniu potrzeb klienta i w jaki sposób będziemy zaspokajać te wymagania - mówił w czasie III Forum Rynku Spożywczego Andrzej Wojciechowicz, ekspert rynku FMCG.

REKLAMA
- Na początku i na końcu ścieżki sprzedażowej jest konsument a pośrednikiem w tych relacjach są sieci detaliczne, które już zglobalizowały rynek. Producenci ściśle współpracują z sieciami, poprzez markę własną, która doskonale pozwala rozpoznać rynki i ułatwia promocję branżowych produktów na światowych rynkach - mówił w czasie III Forum Rynku Spożywczego Andrzej Wojciechowicz.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA