Ekspert: Sieci handlowe będą rozbudowywały strefę samoobsługową w działach ze świeżą żywnością

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2014 12:29

Ekspert: Sieci handlowe będą rozbudowywały strefę samoobsługową w działach ze świeżą żywnością

- Na wymagającym rynku handlu detalicznego, nie wystarczy już tylko sprzedać produkt, ale spełnić stale rosnące oczekiwania klienta względem jakości obsługi. Zasada ta dotyczy szczególnie działów ze świeżą żywnością, gdzie wymagania klienta są też odpowiednio wysokie. Dlatego coraz więcej sieci przywiązuję ogromną wagę do sposobu funkcjonowanie tychże działów i stosowanych w nich rozwiązań, często zapożyczonych ze sklepów specjalizujących się ściśle w sprzedaży świeżej żywności - uważa Winicjusz Wojciechowski, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Uniscale.

Tak na przykład rozwiązania, które stały się już niemal standardem w sklepach mięsnych (mielenie mięsa, przygotowanie kotletów, pakowanie próżniowe) zaczynają być dostrzegane przez duże i średnie sieci handlowe, jako znaczące uzupełnienie oferty produktowej swoich sklepów.

Podobnie, w ślad za oczekiwaniami klienta, ostatnio znacząco poprawiła się jakość pieczywa sprzedawanego w sieciach handlowych. Coraz bogatszy wybór i lepsza jakość pieczywa mrożonego wypiekanego na miejscu, będzie warunkowała większe inwestycje w profesjonalne urządzenia piekarnicze. W tym roku trend ten będzie dotyczył zwłaszcza sieci handlowych średniej wielkości - mówi przedstawiciel Uniscale.

Potrzeba stałego ograniczania kosztów i jednoczesna walka o jakość oferowanych produktów spowoduje dalszą rozbudowę stref samoobsługowych w działach ze świeżą żywnością. W związku z tym zwiększy się zapotrzebowanie na półprofesjonalne urządzenia do pakowania produktów - owinięcie w folię kilkunastu plasterków sera może już nie wystarczyć.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane