REKLAMA
REKLAMA

Ekspert: Spożywcze zakupy on-line zajmują niewiele mniej czasu niż w dyskoncie

www.portalspozywczy.pl 4 kwietnia 2016 13:07

Ekspert: Spożywcze zakupy on-line zajmują niewiele mniej czasu niż w dyskoncie Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. Fot. Melting Pot

Chociaż e-handel spożywczy jest bardzo szybko rosnącym segmentem e-commerce w Polsce, to istnieje jeszcze wiele barier, które mu w tym wzroście przeszkadzają. Podstawowe argumenty kategorii – łatwość, szybkość i wygoda zakupów – pozostawiają wiele do życzenia – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

REKLAMA

Radosław Kaczmarek tłumaczy, że Polacy są przyzwyczajeni do zakupów w formie tradycyjnej i czerpią z tego przyjemność. – Jeśli dodamy do tego dodatkową cenę dostawy, wciąż niepełną ofertę i mocno ograniczony zasięg większości e-sklepów, widzimy, że Polacy mają cały czas za dużo powodów, żeby rezygnować z klikania w 1 kg bananów – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek.

– Polskie e-sklepy spożywcze wciąż uczą się prostego, intuicyjnego User Experience, a pierwsze zakupy on-line zajmują niewiele mniej niż zakupy w pobliskim dyskoncie – tłumaczy ekspert firmy Melting Pot.

Więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA