REKLAMA
REKLAMA

Ekspert: Tesco po transackji obsługiwałby wszystkie kanały handlowe

Autor: portalspozywczy.pl 23 lutego 2011 13:05

- Tesco już długo przymierzało się, aby zagospodarować segment małych sklepów spożywczych. Żabka, jako dobrze zorganizowana sieć sklepów convenience jest więc idealnym kandydatem - mówi Adam Wroczyński, dyrektor ds. projektów w Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych.

REKLAMA
- Nie sądzę, aby ta transakcja wpłynęła na jakieś rewolucyjne zmiany na rynku, oczywiście poza oczywistym wzmocnieniem pozycji grupy Tesco w Polsce. Marka Żabka jest dobrze rozpoznawalna, więc trudno przypuszczać, aby Tesco decydowało się na głęboki rebranding, przynajmniej w tej chwili. Pytanie zasadnicze, to czy operator hiper- i supermarketów będzie w stanie skutecznie rozwijać sklepy oparte o odmienne założenia, zaspokajające inne potrzeby klientów. Na pewno będzie to dla Tesco bardzo udana transakcja (jeśli dojdzie do skutku), ponieważ w ten sposób grupa obsługuje praktycznie wszystkie formaty handlu detalicznego - mówi Adam Wroczyński, dyrektor ds. projektów w ARSS.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA