Ekspert: Tygodnie tematyczne zwiększają koszyk zakupowy

www.portalspozywczy.pl 11 kwietnia 2016 12:30

Podczas tygodni tematycznych organizowanych w sieciach handlowych, klienci częściej niż zazwyczaj sięgają po produkty. – Dzięki temu zwiększa się wielkość jednorazowych zakupów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot uważa, że jedną z głównych korzyści takich tygodni dla sieci handlowych jest generowanie dodatkowego ruchu w sklepach, dzięki czemu zwiększa się wielkość jednorazowych zakupów. 

Polacy, zdaniem Radosława Kaczmarka, to łowcy okazji i chętnie „polują” na produkty, które mogą zaraz zniknąć, bo ktoś inny je wykupi. 

– Z punktu widzenia sieci taka postawa pozwala stymulować impulsowe dokładanie, często zbędnych produktów do koszyka. A na takim koszyku marże są dużo lepsze niż na produktach regularnych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane