Ekspert: W sieci klient kupuje "oczami"

Autor: Monika Szczupak, Business Development Manager, Feedink 29 lipca 2016 09:26


Konsument siadający przy laptopie w swoim czasie wolnym, z większą przyjemnością przebrnie przez cały szczegółowy opis produktu, dlatego opisy produktów powinny być wyczerpujące i podane w atrakcyjnej formie.


Jednak znaczna część klientów „kupuje oczami”, dlatego istotna jest prezentacja zdjęć. Produkt powinien być ukazany z wielu perspektyw, tak, aby oddać jego rzeczywiste wymiary, a także wyeksponować wszystkie istotne detale. Wykonanie serii zdjęć umożliwi natomiast obracanie produktu o 360 stopni. Jeżeli budżet na to pozwala, warto zainwestować również w prezentację produktu poprzez filmy. 
Produkt powinien być widoczny w internecie wszędzie tam, gdzie zaglądają potencjalni klienci: czyli do sieci afiliacyjnych, porównywarek cenowych, czy na Facebook'a.
Informacje do kilku kanałów promocji pozwalają dostarczyć pliki produktowe na bieżąco aktualizowane o informacje i promocjach i rabatach cenowych.
Obsługę klienta e e-sklepach zapewnia infolinia, której pracownicy udzielając o produkcie wyczerpującej informacji, mają szansę przekonać klienta do zakupu. Jednak to tradycyjne rozwiązanie coraz częściej współgra lub jest zastępowane przez live chat. Tutaj pracownik chatu ma więcej czasu na przemyślenie i udzielenie rzetelnej, ale perswazyjnej odpowiedzi. Live chat pozwala również na śledzenie ruchu na naszej stronie – dowiadujemy się, jak klient na nią trafił. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane