PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ekspert: "Zdrowy" to nowe słowo-klucz w strategii sieci handlowych

www.portalspozywczy.pl 2 czerwca 2016 13:36

Sieci handlowe są poniekąd beneficjentem, a także z czasem dołączyły się do tego, co już od dłuższego czasu robią producenci żywności, którzy już dawno zauważyli, że jeżeli chodzi o zdrowie, to konsument jest w stanie szybko wyłączyć racjonalne myślenie i zapomnieć o tym, czego dowiedział się o odżywianiu na biologii w liceum – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

– Za słowo „zdrowe” jesteśmy w stanie zapłacić więcej. Bo jaką matką jest osoba, która swojemu dziecku nie poda „zdrowego dania”, albo ugotuje obiad dla partnera z niezdrowych brokułów – mówi Radosław Kaczmarek.

Dodaje, że na fali tego trendu, nagle wiele produktów, do tej pory całkiem zwyczajnych, okazało się „zdrowych” – pozbawionych E (oznaczenie to stosuje się również do opisu witamin, przeciwutleniaczy, wielu składników, które są neutralne dla organizmu ludzkiego), GMO, glutenu oraz wielu innych cech i składników, których szkodliwość prawdę mówiąc nigdy nie została naukowo potwierdzona.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11474

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane