REKLAMA
REKLAMA

Emocjonalna kampania marki Nescafe Gold Blend

Autor: wirtualnemedia.pl 12 maja 2015 10:21

Filiżanka kawy Nescafe Gold Blend przekonuje matkę do rezygnacji z pracy i wspólnej zabawy z synem. W roli narratora w nowej kampanii marki autorstwa agencji Publicis London wystąpił Tcheky Karyo, bohater filmu „Bad Boys” - podają wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Nowa kampania Nescafe Gold Blend ruszyła 11 maja w wybranych stacjach telewizyjnych, będzie prowadzona też w kinach. Jej wsparciem są działania na outdoorze i w mediach społecznościowych.

Richard Howatson, dyrektor marketingu dywizji napojów w Nestle (właściciel marki Nescafe) stwierdził, że dział marketingu firmy wspólnie z agencją Publicis opracowali bardzo emocjonalną kampanię , która ma trafiać prosto w serca współczesnych konsumentów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA