Empathy przygotowuje raport e-commerce o branży odzieżowej

Autor: pr 6 grudnia 2012 14:17

Internet bez wątpienia stał się naturalnym i nieodłącznym elementem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Widząc duży potencjał e-kanału, wiele firm zdecydowało się na uruchomienie sprzedaży online, oprócz już istniejącego kanału stacjonarnego. Nie inaczej dzieje się w branży odzieżowej, która rok do roku budzi coraz większe zainteresowanie e-konsumentów.

Między innymi dlatego firma Empathy - Internet Software House podjęła się opracowania badania, którego celem jest wskazanie czynników wpływających na decyzję o zastosowaniu kanału e-commerce w branży odzieżowej.

Do badania zostaną zaproszone sieciowe marki odzieżowe, obecne w galeriach handlowych w Polsce - zarówno te prowadzące już e-sklep, ale także takie, które nie posiadają internetowego kanału sprzedaży.

Wyniki badania mogą stać się dla uczestników ankiety cennym źródłem inspiracji i pomóc w podejmowaniu decyzji o kierunkach rozwoju z wykorzystaniem internetu. Ankieta została bowiem przygotowana we współpracy z konsultantami zewnętrznymi - specjalistami ds. e-commerce dwóch wiodących firm z branży modowej.

Ankieta jest w pełni bezpieczna i anonimowa. Każda firma, która będzie chciała przystąpić do udziału w badaniu, zostanie najpierw zweryfikowana, a następnie zostanie jej przesłany link do ankiety. W ten sposób zapewniona zostanie wiarygodność przeprowadzanego badania.
Wyniki badań zostaną opublikowane w najbliższym numerze pisma Imagine. Wyniki badań w formie raportu drukowanego zostaną rozesłane bezpośrednio po publikacji.

Firmy zainteresowane udziałem w badaniu, prosimy o kontakt z koordynatorem projektu Barbarą Molga b.molga@empathy.pl 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane