Emperia rozwija dywizję supermarketów, ma już 17 nowych lokalizacji pod Stokrotki

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2010 14:36

13 listopada otwarto kolejny sklep pod szyldem Stokrotka w Lublinie. Następne otwarcia sklepów tej sieci planowane są we Wrocławiu i Sokołowie Podlaskim.

Nowa Stokrotka w Lublinie ma powierzchnię 1600 mkw., z czego 1000 mkw. przeznaczonych jest na supermarket, a pozostałą przestrzeń zajmuje 11 najemców. Jest zlokalizowana na osiedlu "Felin", które liczy około 6000 mieszkańców. W pobliżu znajdują się także dwa domy studenckie. Placówka powstała od podstaw, na niezabudowanej wcześniej działce.

Sklep w Lublinie to 38 placówka tej sieci w województwie lubelskim i 177 sklep w kraju. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy rozpoczęły działalność  cztery sklepy tej sieci: w Bydgoszczy, Chełmie, Chełmnie i Lublinie. Plany na 2010 rok zakładają otwarcie 23 nowych lokalizacji pod szyldem Stokrotka, z czego blisko połowa będzie usytuowana miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

- Dynamicznie zwiększamy liczbę placówek w całym kraju. Stawiamy zarówno na rozwój organiczny, ale bazujemy także na przejęciach lokalnych sklepów. W naszym działaniu kierujemy się zasadami solidarności i uczciwości kupieckiej. Priorytetem dla nas są długotrwałe, partnerskie relacje handlowe. Od 2011 planujemy dodatkową intensyfikację działań - chcemy otwierać 40-50 sklepów rocznie - powiedział Artur Kawa, prezes Emperia Holding SA.

Obecnie sieć pozyskała już 17 nowych lokalizacji pod swoje placówki, a kolejne 9 zostanie sfinalizowanych do końca listopada. Spółka planuje zamknąć rok z minimum 23 nowo otwartymi sklepami.
Stokrotka konsekwentnie rozwija sieć przez budowę mini galerii osiedlowych, zakup bądź najem lokali handlowych, czy też jako strategiczny najemca w dużych galeriach handlowych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane