REKLAMA
REKLAMA

Emperia rozwija sieć supermarketów Stokrotka

Autor: portalspozywczy.pl 17 sierpnia 2011 11:18

Emperia rozwija sieć supermarketów Stokrotka

Należąca do Grupy Emperia sieć supermarketów Stokrotka, kupiła sześć nowych nieruchomości przeznaczonych pod budowę sklepów. W pierwszych dwóch kwartałach tego roku ruszyło siedem nowych Stokrotek, a plany na 2011 rok zakładają otwarcie ok. 20 lokalizacji pod tym szyldem.

REKLAMA
Dywizja detaliczna Grupy Emperia - w której skład wchodzą sieci sklepów: Stokrotka, Delima, Społem Tychy i Maro Markety - liczy obecnie 233 sklepy. Spółka nieustannie poszukuje lokalizacji dla nowych placówek i prowadzi rozmowy z sieciami zainteresowanymi dołączeniem do Grupy.

Jak pisaliśmy wcześniej, Emperia Holding rozpoczęła w czerwcu 2011 roku proces aukcyjny mający na celu wybór inwestora dla segmentu detalicznego. Spółka skompletowała już zespół doradców w tym procesie: Roland Berger Strategy Consultants - jako doradca komercyjny, KPMG Advisory - doradca inwestycyjny oraz Dewey & LeBoeuf - doradca prawny. Zakończenie procesu aukcyjnego i wybór inwestora dla dywizji detalicznej jest planowany na koniec I kwartału 2012 roku.

- Notujemy duże zainteresowanie tą częścią biznesu zarówno ze strony inwestorów branżowych jak i finansowych. Niezależnie od ogłoszonego procesu aukcyjnego zamierzamy rozwijać nasze sieci detaliczne. Pozwoli nam to na zwiększenie wartości tego segmentu - lub w wypadku nie uzyskania satysfakcjonującej oferty - wzmocnienie pozycji na rynku - powiedział Artur Kawa, prezes Emperia Holding SA.

W opinii zarządu spółki wartość spółek detalicznych (bez nieruchomości) kształtuje się na poziomie 900 mln zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA