Emperia: Skoncentrujemy się na dywizji dystrybucyjnej i rozwoju sieci Minutka

Autor: www.dlahandlu.pl 26 października 2011 09:10

Emperia w swoich prognizach firnansowych zakłada koncentrację na rozwoju dywizji dystrybucyjnej.

Proces ten ma sie przejawiać w:

1. zacieśnieniu współpracy z dotychczasowymi i nowymi klientami (eliminacja konfliktu interesu pomiędzy klientami dywizji dystrybucyjnej a segmentem detalicznym, program lojalnościowy, zwiększenie sprzedaży do dotychczasowych odbiorców poprzez wprowadzenie nowych grup
asortymentowych);

2. umocnieniu dominującej pozycji na rynku dystrybucji serwisowej;

3. uruchamianiu nowych oddziałów Cash & Carry;

4. zdobyciu pozycji lidera w segmencie klientów sieciowych (kolportaż, stacje benzynowe);

5. rozwoju istniejących i nowych konceptów franczyzowych, np. projekt Minutka - zwiększenie liczby placówek do 120 do końca 2011 r. oraz do 600 do końca 2012 r.

6. umocnieniu pozycji jako strategicznego partnera handlu spółdzielczego w Polsce; projekt Gama - wzrost liczby placówek z 10 do 20 na koniec 2011 r. oraz 100 sklepów do końca 2012 r.; dodatkowo plan na 2012 r. zakłada zwiększenie liczby współpracujących z PSD Sp. z o.o.
sklepów Społem do 700 placówek;

7. rozwoju sieci dystrybucji poprzez transakcje M&A;

8. poprawę efektywności operacyjnej i kosztowej, w szczególności w zakresie kosztów logistyki, gdzie zarząd spółki spodziewa się oszczędności rzędu 20 mln złotych oraz w zakresie obniżenia kosztów ogólnozakładowych o 6 mln złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane