Emperia szykuje franczyzowe Stokrotki. Dzięki temu może podwoić liczbę planowanych otwarć

Autor: www.dlahandlu.pl 11 lipca 2013 09:41

Emperia szykuje franczyzowe Stokrotki. Dzięki temu może podwoić liczbę planowanych otwarć

Emperia Holding pracuje nad opracowaniem i wdrożeniem koncepcji sieci franczyzowej pod logo Stokrotka. Rozwiązanie zostanie skierowane do sklepów o charakterze supermarketów o powierzchni całkowitej co najmniej 400 m kw., w tym nie mniej niż 350 m kw. sali sprzedaży.

Na październik 2013 roku firma wyznaczyła zakończenie prac nad  konceptem franczyzowym. W IV kw. 2013 zostanie otwarty 1 franczyzowy sklep z logo sieci, zaś z początkiem 2014 roku oferta zostanie szerzej wprowadzona na rynek handlowy. Dzięki temu firma byłaby w stanie podwoić planowane tempo otwarć od 2014 roku.

Emperia informowała w marcu, że chce w tym roku otworzyć 15 sklepów Stokrotka, a w kolejnych latach po 30 punktów rocznie (najwięcej placówek na powstać na wschodzie kraju). W 2016 r. grupa chce mieć ponad 300 Stokrotek. Obecnie działa ich 206.

Jak deklaruje prezes Dariusz Kalinowski nie byłaby to ani miękka ani twarda franczyza, lecz efektywna franczyza. Właściciel sklepu miałby zdecydować się nie tylko na logo i dystrybucję produktów dostępnych w Stokrotce, ale także zapewnie jakości towaru i standardów dotyczących obsługi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8209

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane