REKLAMA
REKLAMA

Emperia uruchomiła w trzecim kwartale 35 marketów. Na otwarcia sklepów własnych wydano 2,7 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 17 listopada 2015 12:12

Trzeci kwartał był dla spółki Emperia okresem znacznej ekspansji. Uruchomionych zostało łącznie 35 nowych placówek detalicznych: 11 supermarketów, 14 marketów i 10 sklepów franczyzowych.

REKLAMA

Na koniec omawianego okresu sieć liczyła już 299 sklepów, a 1 października 2015 roku otworzyła swój jubileuszowy 300-setny sklep. Obserwowane w bieżącym okresie tempo rozwoju jest rekordowym w historii sieci Stokrotka. Spółka zamierza je utrzymać w nadchodzących kwartałach. Na uwagę zasługuje również znaczne przyspieszenie tempa rozwoju sklepów w formacie franczyzowym.

Koszty związane z otwarciem nowych sklepów w trzecim kwartale 2015 roku wyniosły 2.760,1 tys. zł (otwarto 25 własnych sklepów), zaś koszty związane z otwarciem nowych sklepów w trzecim kwartale 2014 roku wyniosły 514,2 tys. zł (otwarto 4 własne sklepy).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA