Emperia wydała 3,8 mln zł na działania marketingowe dla supermarketów Stokrotka

Autor: www.dlahandlu.pl 14 listopada 2013 10:05

Trzeci kwartał był dla Grupy Emperia okresem wzmożonej aktywności marketingowej i promocyjnej większości sieci detalicznych. Stokrotka także poniosła istotne koszty na działania marketingowe związane z budowaniem wizerunku, rozpoznawalności marki i zmianą logotypu sklepów. Wydatki na te cele wyniosły w trzecim kwartale 2013 roku 3,8 mln zł.

Firma w trzecim kw. zakończyła prace nad nowym systemem identyfikacji wizualnej supermarketów. Uruchomienie pierwszego sklepu według nowego standardu miało miejsce 2 października br. w Dąbrowicy koło Lublina. Znakiem rozpoznawczym placówek w nowej wizualizacji jest zmodyfikowana oferta asortymentowa. Nacisk położono na świeże produkty: owoce, warzywa, mięsa i wędliny. Otwarty w Dąbrowicy supermarket zaprezentował nowoczesne rozwiązania ekspozycyjne i komunikacyjne, które sukcesywnie będą wdrażane w całej sieci.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane