Emperia: Zagraniczne sieci zainteresowane sklepami Stokrotka

Autor: portalspozywczy.pl 9 sierpnia 2011 17:03

- Zainteresowanie segmentem detalicznym jest bardzo duże. Wśród zainteresowanych są zarówno inwestorzy finansowi jak i sieci zagraniczne - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Artur Kawa, prezes Emperii. Spółka podtrzymuje swoją wycenę segmentu detalicznego na poziomie minimum 900 mln zł.

Według władz lubelskiej spółki głównymi kryteriami oceny ofert złożonych przez potencjalnych inwestorów kupna należą atrakcyjność zaproponowanych warunków w odniesieniu do zaprezentowanych wycen i oczekiwań Emperii, zapewnienie spółkom detalicznym możliwości synergii oraz dalszego, dynamicznego rozwoju oraz zapewnienie nowych miejsc pracy oraz stabilnych warunki zatrudnienia.
Do końca sierpnia br. inwestorzy mogą składać niewiążące oferty nabycia wraz z proponowaną ceną. 

Dywizja detaliczna Grupy Emperia - w której skład wchodzą sieci sklepów: Stokrotka, Delima, Społem Tychy i Maro Markety - liczy obecnie 235 sklepów. Pomimo rozpoczęcia procesu sprzedaży, spółka nieustannie poszukuje lokalizacji dla nowych placówek i prowadzi rozmowy z sieciami zainteresowanymi dołączeniem do Grupy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane