Empik chce zwiększać sprzedaż dzięki programowi PayBack

Autor: portalspozywczy.pl 29 lutego 2012 16:48

Od października 2011 r., czyli w ciągu 4 miesięcy uczestnictwa sieci Empik i Smyk pozyskały 326 tys. nowych uczestników programu PayBack.

Jak twierdzi Maciej Szymański, prezes Grupy NFI Empik Media Fashion średnia wartość paragonu z użyciem karty PayBack jest o 50,4 proc. wyższa niż bez karty. - Posiadacze kart robią coraz większe zakupy, a wartość ich średniego paragonu rośnie szybciej o 1,2 proc. niż klientów bez kart.

Jego zdaniem daje to możliwość dotarcia z ofertą do szerokiej grupy ok. 5,5 mln konsumentów, z których część już była klientami Empiku i Smyka, lecz nie można było ich zidentyfikować.

- Program PayBack umożliwia nam zbudowanie profilu i segmentację klientów, oraz systematyczne dostosowywanie odpowiedniej komunikacji i oferty - wyjaśnia prezes.

Według Maciej Szymańskiego uczestnictwo w programie pozwoli w ciągu następnych kilku lat zwiększyć sprzedaż like for like. Prezes nie chciał oszacować jednak jakiej wielkości mogłby być to wzrosty.

W marcu 2012 r. do do Programu Bonusowego PayBack dołączą także internetowe sklepy empik.com i smyk.com.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane