Empik z własnym programem lojalnościowym

Autor: www.dlahandlu.pl 18 lipca 2016 16:51

Marka Empik zrezygnowała z uczestnictwa w programie Payback. 17 sierpnia sieć rusza z własnym programem pod nazwą "Mój Empik". - Będzie to innowacyjna platforma, która pozwoli nam na bardzo precyzyjne dotarcie do odbiorcy ze indywidualizowaną ofertą dopasowaną do jego zainteresowań i oczekiwań czytelniczych, muzycznych, filmowych - zapowiada sieć.

Karta - zarówno w wersji tradycyjnej, jak i mobilnej/elektronicznej (będzie ją można nosić w telefonie) - pozwoli na zakupy ze zniżką. W salonach i na empik.com uczestnicy programu znajdą oferty przygotowane specjalnie dla nich.

- Dzięki programowi Empiku klienci będą na bieżąco z tym co dzieje się w kulturze – otrzymają informacje o ważnych dla nich nowościach wydawniczych oraz wydarzeniach kulturalnych. Nowy program Empiku to także inne benefity - produkty kupowane z kartą klienci będą mogli zwrócić bez paragonu w ciągu 30 dni (wystarczy przy kasie okazać kartę). Dodatkowo każdy zakup z kartą „Mój Empik” to aktywne wsparcie czytelnictwa w Polsce – Empik przeznaczy 1 gr z każdej transakcji na zakup książek dla bibliotek szkolnych, które zostaną wyłonione w specjalnym konkursie. Na koncie „Mój Empik” uczestnicy będą tworzyć własne listy prezentów, biblioteczkę posiadanych książek, filmów, płyt i gier i dzielić się nią  z innymi. Będą mieć także nieograniczony dostęp do ponad 7 tys. darmowych e-booków. Otrzymują ponadto 10 zł powitalnego rabatu na jednorazowe zakupy w salonach Empik - opisuje spółka.

Jak tłumaczy sieć, decyzja o wyjściu Empiku z PAYBACK jest efektem zmiany strategii marki. - Zdecydowaliśmy się na prowadzenie własnych działań przywiązujących odbiorców do Empiku, opartych na specjalnych zniżkach i ofertach promocyjnych, a nie kolekcjonowaniu punktów - dodaje Empik.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane