PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Espirito Santo: Biedronka uzyskuje ok. 24 tys. zł średniej sprzedaży z mkw. powierzchni sklepu

Autor: ES, dlahandlu.pl 22 kwietnia 2013 13:07

Jak wynika z analizy Banku Espirito Santo Biedronka uzyskuje na polskim rynku handlu nowoczesnego jeden z najwyższych wskaźników średniej sprzedaży z mkw. powierzchni sklepu. Sprzedaż Biedronki sięga ok 24 tys. zł z mkw. powierzchni. Tymczasem konkurenci (dyskonty i hipermarkety) osiągają wyniki na poziomie 10,5 tys. zł do 18,5 tys. zł z mkw. powierzchni sklepu.

Jak zauważają analitycy Banku Espirito Santo w raporcie, przesłanym do redakcji portalu dlahandlu.pl Biedronka każdego roku stara się wymienić ok. 15 proc. asortymentu z 1100 pozycji, którymi handluje na co dzień. Przy czym z roku na roku w asortymencie sklepu rośnie udział kategorii produktów świeżych, wina i kosmetyków, które dają szansę na zwiększenie koszyka zakupowego średnio o ok. 8 proc. na przestrzeni ostatnich 5 lat. 

Jak wynika z raportu Banku Espirito Santo główni operatorzy sieci handlowych w Polsce w 2012 i 2011 roku mieli średnią sprzedaż z mkw. powierzchni sklepu na poziomie: Biedronka (2012 r.)-  ok. 24 tys. zł, Auchan (2011 r.)- ok. 18,5 tys. zł, Kaufland (2011 r.)- ok. 16 tys. zł, Lidl (2011 r.) - ok. 15,5 tys. zł, Netto (2011 r.) i Tesco (2012 r.) - ok. 13 tys. zł, Carrefour (2012 r.)- ok. 12,5 tys. zł oraz Real (2012 r.) - ok. 10,5 tys. zł z mkw. powierzchni sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • pi 2015-10-10 23:02:28

    rocznie

  • gość 2013-04-24 01:08:22

    Czy gdzieś można zobaczyć ten raport? Podane wartości odnoszą się do miesiąca czy do roku?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane