REKLAMA
REKLAMA

Espirito Santo: Biedronka uzyskuje ok. 24 tys. zł średniej sprzedaży z mkw. powierzchni sklepu

Autor: ES, dlahandlu.pl 22 kwietnia 2013 13:07

Jak wynika z analizy Banku Espirito Santo Biedronka uzyskuje na polskim rynku handlu nowoczesnego jeden z najwyższych wskaźników średniej sprzedaży z mkw. powierzchni sklepu. Sprzedaż Biedronki sięga ok 24 tys. zł z mkw. powierzchni. Tymczasem konkurenci (dyskonty i hipermarkety) osiągają wyniki na poziomie 10,5 tys. zł do 18,5 tys. zł z mkw. powierzchni sklepu.

REKLAMA

Jak zauważają analitycy Banku Espirito Santo w raporcie, przesłanym do redakcji portalu dlahandlu.pl Biedronka każdego roku stara się wymienić ok. 15 proc. asortymentu z 1100 pozycji, którymi handluje na co dzień. Przy czym z roku na roku w asortymencie sklepu rośnie udział kategorii produktów świeżych, wina i kosmetyków, które dają szansę na zwiększenie koszyka zakupowego średnio o ok. 8 proc. na przestrzeni ostatnich 5 lat. 

Jak wynika z raportu Banku Espirito Santo główni operatorzy sieci handlowych w Polsce w 2012 i 2011 roku mieli średnią sprzedaż z mkw. powierzchni sklepu na poziomie: Biedronka (2012 r.)-  ok. 24 tys. zł, Auchan (2011 r.)- ok. 18,5 tys. zł, Kaufland (2011 r.)- ok. 16 tys. zł, Lidl (2011 r.) - ok. 15,5 tys. zł, Netto (2011 r.) i Tesco (2012 r.) - ok. 13 tys. zł, Carrefour (2012 r.)- ok. 12,5 tys. zł oraz Real (2012 r.) - ok. 10,5 tys. zł z mkw. powierzchni sklepu.

  • pi 2015-10-10 23:02:28

    rocznie

  • gość 2013-04-24 01:08:22

    Czy gdzieś można zobaczyć ten raport? Podane wartości odnoszą się do miesiąca czy do roku?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA